poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Podsumowanie lipca

W minionym miesiącu udało mi się przeczytać 7 książek oraz jedną mangę. Jest to wynik lepszy od poprzednich i jestem z niego całkiem zadowolona.

  1. „Wywiad z władzą” O. Fallaci
  2. „Gwiazdozbiór psa” P. Heller
  3. „Świat po wybuchu. Nowy Przywódca” J. Baggott
  4. „Wielki Północny Ocean. Kosmos” K. Szelenbaum
  5. „Saga Księżycowa. Cinder” M. Meyer
  6. „Saga Księżycowa. Scarlet” M. Meyer
  7. „Dynastia Tudorów t. 1” A. Gracie
  8. „Opowieść panny młodej” K. Mori

Daje to 3030 stron, czyli 98 stron dziennie.

Tym razem nie ma jakiejś szczególnie najlepszej, czy najgorszej książki, wszystkie w zasadzie na równi mi się podobały.

Wyzwania:
Book z nami – 22,2 cm

Trójka e-pik – niestety pomimo chęci, nie udało mi się nic przeczytać, może sierpień będzie bardziej owocny

Od sierpnia przestawiam się na dziesiętną skalę ocen, dzięki Lubimyczytać stała mi się ona znacznie bliższa niż dotychczasowa. Przedstawiam znaczenie poszczególnych ocen:
1/10 - beznadzieja, nadaje się tylko na makulaturę
2/10 - mega słabizna
3/10 - słabizna
4/10 - ujdzie
5/10 - przeciętna
6/10 - dobra
7/10 - dobra + (niewiele brakuje do piątki)
8/10 - bardzo dobra
9/10 - rewelacja
10/10 - arcydzieło

8 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnego wyniku! Ja również w lipcu przeczytałam obie części Sagi Księżycowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Sagę księżycową i Wielki Północny Ocean ;) Powodzenia w sierpniu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    Nie czytałam jeszcze Sagi Księżycowej, ale mam ją w planach, a Tudorowie kuszą mnie straszliwie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.