środa, 8 maja 2013

Późne podsumowanie kwietnia

Jestem zarobiona. Całe dnie siedzę nad chemią. Topnieją mi już gałki oczne. Pociesza tylko myśl, że jeszcze kilka dni i będzie po wszystkim... Najgorsze jest to, że nie mam nawet chęci czytać, nie mówiąc już o czasie na to. Koszmar...

Jeśli chodzi o kwiecień to przeczytałam 8 książek:
1. "Pozaświatowcy. Zarzewie buntu" - Brandon Mull [579 str.] RECENZJA
2. "Czarna lista" - Brad Thor [380 str.] RECENZJA
3. "Spotkanie nad jeziorem" - Susan Wiggs [396 str.] RECENZJA
4. "Słodkie słówka" - Susan Mallery [348 str.] RECENZJA
5. "Źródła miłości" - Kishwar Desai [393 str.] RECENZJA
6. "Anioł Stróż" - Robert Muchamore [318 str.] RECENZJA
7. "Kiedy byłeś mój" - Rebecca Serle [317 str.]
8. "Odmieniec" - Philippa Gregory [287 str.] RECENZJA

Co daje łącznie 3018 stron, czyli około 101 stron dziennie oraz 21.1 cm.

W związku z dużą ilością nauki w tym tygodniu raczej nie spodziewajcie się żadnych recenzji. Raz, że nic nie czytam, dwa, że nie mam chwili na napisanie zaległej opinii. Ale w przyszłym tygodniu od wtorkowego popołudnia ruszam pełną parą z czytaniem i blogowaniem ;)

W odstresowaniu się w ostatnim okresie bardzo pomaga mi płyta Emeli Sande "Live at Royal Albert Hall". Jak mam chwilę wytchnienia to oglądam sobie fragmenty koncertu, a przed snem słucham jej piosenek. Za ten wspaniały prezent bardzo serdecznie dziękuję Księgarni Merlin :D

Moje ulubione piosenki:



6 komentarzy:

  1. Oj, u mnie ciężka sytuacja będzie w tym miesiącu oraz w czerwcu. Mam ochotę na czytanie, ale czasu brakuje... A szkoda, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki :) Życzę, żeby w maju było jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W kwietniu ciekawe książki przeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wynik, u mnie kwiecień wypadł bardzo słabiutko- tylko 3 książki ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre podsumowanie, gratuluję wyników :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.