czwartek, 30 maja 2013

Gorąca prośba o pomoc!

Biorę udział w konkursie na recenzję "Odmieńca" i w związku z tym chciałabym Was prosić o głosy. Jeśli podobają Wam się moje opinie, proszę wspomóżcie mnie w tej zabawie.

Głosuje się w facebookowej aplikacji pod tym adresem:
https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838

Musicie wybrać z menu RANKING, następnie RECENZJE i odnaleźć moją, która nosi tytuł "Przekombinowana?", po czym oddać na nią głos z małym uzasadnieniem. Z tego co wiem organizatorzy konkursu także wśród osób głosujących rozlosują jakieś nagrody. Będę bardzo wdzięczna za każdy głos, liczę, że mnie wspomożecie :)

Przypominam też o organizowanym przeze mnie konkursie, cofnijcie się parę postów do tyłu i zgłoście, uchylę rąbka tajemnicy, że zadanie w drugim etapie nie będzie bardzo trudne i nie będzie wymagało nie wiadomo jakich umiejętności, więc jest to fajna okazja, by wygrać książkę lub też coś innego ;)

Jeszcze raz dziękuję za każdy głos w konkursie "Odmieńca".

Pozdrawiam, bawcie się dobrze w ten weekend, odpoczywajcie i nadgońcie zaległości czytelnicze :D

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.