piątek, 11 stycznia 2013

Napad na bibliotekę!

Dziś po raz pierwszy od ponad dwóch miesięcy znalazłam czas, żeby wybrać się do biblioteki. po długim czasie przbierania w książkach, wyszłam z niej z całkiem niezłym stosikiem. Powieści będą w sam raz na ferie zimowe :D

Upolowałam bardzo dobre i interesujące mnie pozycje, z czego jestem ogromnie zadowolona. :)
1. Karuzela uczuć - Jodi Picoult
2. Miasteczko Cold Spring Harbor - Richard Yates
3. Kronika ptaka nakręcacza - Haruki Murakami HIT!
4. Assasin's creed. Bractwo - Oliver Bowden
5. Opowiem ci o wolności - Wacław Holewiński

Chciałam jeszcze wstawić zdjęcie stosu, ale coś mi sprzęty odmawiają posługi, więc go nie będzie...

Znacie te książki? Którą polecacie mi na pierwszy ogień? ;)

***
Ostatnio mam jakiś brak weny twórczej... Czytać mi się chce i to bardzo, ale pisanie idzie mi jak po grudzie. Mam dwie recenzje do stworzenia i ani odrobiny chęci... Może w weekend uda mi się coś naskrobać, pewnie najpierw gdzieś na kartce, a potem przepiszę do komputera, bo dziś wyjeżdżam i jakoś nie chcę mi się go ze sobą zabierać. Zdecydowanie takie dwa dni separacji dobrze nam zrobią, musimy od siebie odpocząć... ;)

21 komentarzy:

  1. ,,Opowiem Ci o wolności" czytałam, Jodi Picoult też z chęcią bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Opowiem ci o wolności" czytałam, Jodi Picoult też z chęcią bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak weny rozumiem doskonale:) Miłego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z książek, ale ostatnio również wybrałam się do biblioteki. :D
    Miłych ferii i czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale najbardziej zazdroszczę ci "Assasin's creed. Bractwo". Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam wymienionych przez ciebie tytułów :) a bibliotekę odwiedziłam wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam tych książek, ale na połowę mam ochotę. A co do weny, w końcu przyjdzie. Może w ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pozycje.Z weną mam podobnie.
    Zapraszam na konkurs do siebie http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio mam jakąś blokadę do pisania recenzji... Z tej listy skusiła bym się na Jodi Picoult. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnej nie czytałam :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  11. Książek nie znam, ale podkradłabym Ci Murakamiego:)
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. z ochotą sama zabrałabym się za lekturę książki pani Picoult oraz pana Bowdena ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego czytania :) i odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na recenzję Kroniki ptaka :) mam za sobą jedną książkę Murakamiego i nie do końca mnie porwała, teraz zastanawiam się czy sięgać po następne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale nawet w ciemno mogę polecić "Karuzelę uczuć". :) Co do utraty weny twórczej - u mnie podobna sytuacja. Na czytanie mam ogromną ochotę, ale już gorzej z opisaniem swoich wrażeń. Życzę jednak, aby wena wróciła!

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnej nie czytałam, ale zaczęłabym od Murakamiego. To jest ten tytuł, który również bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie czekam na recenzje, ponieważ nie kojarzę większości książek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludzie częściej powinni zaglądać do bibliotek, ostatnio w wielu można znaleźć prawdziwe skarby :-) Sama jeszcze z listy nic nie czytałam ale Picoult i Murakami z chęcią bym Ci podebrała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karuzela uczuć jest świetna! Polecam gorąco i miłego czytania:))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.